דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חבילות נופש יוון - סוגי חבילות נופש 

מאת    [ 27/06/2013 ]

מילים במאמר: 353   [ נצפה 1912 פעמים ]

התרבות, הטברנה, היחס האישי החם של המקומיים ומגוון האתרים ההיסטוריים של יוון בהחלט מצדיקים ביקור בה. מאמר זה יגולל את כל הנקודות החשובות בעת בחירת חבילות נופש ליוון.

קצת אודות יוון

יוון מציעה מגוון איים קסומים השוכנים בים התיכון וכל אחד צריך לבחור את אותו אי בו הוא מעוניין לנפוש. המדינה אמנם משתייכת ליבשת אירופה אך רבים מתארים אותה כבעלת שילוב מהפנט של תרבות הים התיכון ואירופה, דבר אשר נובע כתוצאה מההיסטוריה ארוכת השנים של המדינה. יוון כוללת כ- 3000 איים, אך רק חלק קטן מהם משמשים כאיים מיושבים ורוב התיירות מתרכזת בעיקר באיים כמו קוס, כרתים ואתונה, אליהם התיירים קונים חבילות נופש . נכון להיום ביוון מתגוררים למעלה  מ- 10 מיליון אנשים. המטבע בו משתמשים במקום הוא האירו ואזור הזמן של יוון הוא כשעתיים קדימה בהשוואה לישראל. המדינה גובלת עם מדינות טורקיה, בולגריה, אלבניה ומקדוניה, לא רבים יודעים אך על ידי המקומיים יוון נקראת הרפובליקה ההלנית. 

ריבוי אפשרויות - להיכן לטוס?

כאשר אתם מעוניינים לטוס לחופשה ססגונית, קניית חבילות נופש ליוון היא אופציה נהדרת. כל שנותר זה לבחור את האי או העיר ביוון בה תרצו לבלו. אילו האפשרויות המוכרות שעומדות לפניכם:


    • כרתים - אחד מהאיים המוכרים והתיירותיים ביותר אליהם ישראלים רבים מגיעים מדי שנה. הפופולאריות של כרתים נובעת מחיי הלילה התוססים, האתרים ההיסטוריים, הארקליון, חאניה ומקומות ציוריים נוספים בהם ניתן לשבת בטברנה, לאכול, לשיר ולרקוד כל הלילה וליהנות בלי סוף.


    • אתונה - עיר הבירה של יוון המשתייכת למחוז אתיקה היא אחת הערים היפות ביותר ביוון. היא מונה כחצי מליון תושבים ומציע לכם אחד אשר מגיע אליה ליהנות מביקור במוזיאון האקרופוליס, בארמון של אתונה, באצטדיון האולימפי המפורסם, להציץ אל הסטואה (אטלוס) ועוד.


    • קוס - כאן מדובר על אי אשר משתייך אל החלק האגאי של יוון. כאן מדובר על טיסה בת שעה מנמל התעופה בן גוריון וכמה עשרות אלפי תיירים מישראל מדי שנה. האי קטן מאוד, מתאים לאנשים שאוהבים להשתזף על החוף ולשתות קוקטיילים ומשקאות קפואים, אך האי גם מציע ביקור באמפיתיאטרון, ספורט ימי מפותח, ביקור בעיר העתיקה באי ועוד.

לסיכום, חבילות נופש יוון הן חבילות אטרקטיביות במחיר ובאטרקציות. כל אחד יכול לאתר את החבילה המתאימה להרכב בו הוא מעוניין לנוסע וליהנות מנופש אותו הוא יזכור לאורך תקופה ארוכה.

חברת נטרוול - Netravel בואו להזמין את החופש שמתאים לכם באתר נטרוול.באתר שלנו תמצאו חבילות נופש, טיסות, דילים של הרגע האחרון, חבילות משפחתיות ועוד. לפרטים נוספים:09-7659080http://www.netravel.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב